Prima lansare MoonSwatch în martie anul trecut a stârnit isterie, la fel ca debutul unui nou iPhone. A doua lansare din martie a acestui an, pentru o reeditare a Misiunii către Lună, cu MoonSwatch-ul său cronometrat manual în aur, a atras cozi lungi.
Cu toate acestea, acest al doilea eveniment discret pare să fi diminuat interesul pentru brand, întrucât anticipațiile pentru lansarea globală MoonSwatch de mâine sunt în mare parte dominante de sentimentul de dispreț.
Misiunea către Lună cu aur MoonShine se întoarce în locații selectate din întreaga lume pe 1 august,” a dezvăluit Swatch pe Instagram astăzi.
“Nu ne mai pasă. Ați omorât singuri entuziasmul,” a răspuns utilizatorul Instagram boxintypex într-un comentariu. Alții au fost mai puțin amabili.
Cu toate acestea, comentariile de pe Instagram arată că cererea rămâne puternică, cu mulți dorind să știe dacă noul MoonSwatch va fi vândut în orașele lor locale, iar alții se plâng că colecția bioceramică nu este încă disponibilă online.
1 august este o altă Lună plină, ceea ce a fost anunțat ca fiind semnificativ pentru fiecare lansare MoonSwatch.
Spre deosebire de lansările anterioare, care erau limitate doar la câteva magazine Swatch, 85 de țări și 97 de magazine vor participa mâine.
Acest lucru sugerează că oferta nu va fi probabil un factor atât de important de data aceasta, ceea ce la rândul său face improbabil ca toate acele magazine să aibă nevoie de controlul mulțimii din partea comercianților și fanilor.