Clienții ING Bank România pot să împartă nota de plată în aplicația HomeBank cu ajutorul noii funcționalități Split the bill. Adica ceea ce ofera si Revolut. Când s-a lansat Revolut în România și a început să aibă succes eram sigur că va revoluționa piață bancară și mulți vor împrumută din serviciile oferite de ei. Până în prezent se pare că ING are cea mai ok aplicație de banking de pe la noi.
„Clienții ING Bank pot să-și administreze banii ușor, 100% digital, cu ajutorul aplicației HomeBank, iar noua funcționalitate simplifică și mai mult lucrurile. Știm că timpul este o resursă importantă, astfel că ne-am dorit să le oferim clienților noștri un mod rapid și eficient de a rezolva împărțirea notei de plată sau a oricărei cheltuieli, chiar direct din aplicație, cu doar câteva click-uri.
Dacă până acum clienții ING HomeBank puteau plăti către prietenii lor prin număr de telefon, cu această nouă funcționalitate pot și să le ceară bani prietenilor. În plus, opțiunea este însoțită de un modul complet de administrare a cererilor de plată, în care fiecare cerere inițiată sau primită este prezentată împreună cu statusul ei, cine dintre destinatari a onorat-o și cine nu și în care cererile pot fi anulate sau pot fi trimise remindere persoanelor care încă nu au plătit. Ne bucurăm că le putem oferi clienților acest nou serviciu și vom continua să dezvoltăm aplicația Home’Bank și să căutam cele mai bune și mai rapide soluții digitale de care clienții noștri au nevoie.” susține Alina Iacomi, Tribe Lead Digital ING Bank România.
Cum funcționează opțiunea Split the Bill în aplicația HomeBank
- Să acceseze opțiunea Cereri de plată din meniul Plăți => Alte plăți => Cereri de plată;
- Să selecteze Trimite o cerere nouă, după care să aleagă din agendă numele persoanei/persoanelor cu care dorește să împartă nota de plată și să completeze suma care poate fi împărțită în mod egal sau diferențiat;
- Prietenul primește o notificare push acționabilă cu un tap, prin care se loghează în HomeBank, direct în pagina de plată, de unde poate selecta contul din care face plata.
- În continuare, acesta trebuie doar să autorizeze plata în vederea finalizării acesteia. Dacă nu finalizează plata la momentul deschiderii notificării, are posibilitatea timp de 30 de zile să acceseze meniul Cereri de plată, tab Primite, pentru finalizare plată.
Clientul ING Bank care a inițiat cererea de plată o poate anula total sau parțial (atat pentru una sau pentru mai multe persoane) intrând din nou în aplicație și ștergând numele acestora din lista. Numărul maxim de cereri de plată este de șapte pe zi, iar suma totală dintr-o cerere trimisă către maxim 10 prieteni este de 30.000 de lei. Dacă plata nu a fost efectuată în cele 30 de zile de la primirea notificării, persoana care trebuie să plătească nu mai are acces la cerere.