Volkswagen a deschis cortina asupra unei capodopere tehnologice: a noua generație Passat. Într-o mutare îndrăzneață, constructorul german pune la dispoziția pasionaților exclusiv varianta break (Variant). O revoluție sub capotă: Volkswagen Passat aduce cu el arhitectura ultrasofisticată MQB Evo.
Transformare dimensională: Noul break se întinde cu 14 centimetri în plus față de predecesor, cu un ampatament crescut cu 5 centimetri și un portbagaj spațios mai mare cu 40 de litri (690 de litri). Odată cu plierea ingenioasă a banchetei, volumul se extinde la 1.920 de litri (+140 de litri).
Perfecțiune în mișcare: Conformwww.automotorclub.ro, inginerii au înfățișat modificări atât la nivelul direcției, cât și în domeniul suspensiilor. Passat Variant poate fi echipat, opțional, cu sistemul Dynamic Chassis Control Pro și amortizoare adaptive, oferind un comportament dinamic de excepție. Sistemul Vehicle Dynamics Manager, prezent în premieră pe Golf GTI, devine standard, promițând o experiență de conducere îmbunătățită în clasa break-urilor medii.
Reconfigurare interioară: Interiorul este o punte către viitor, cu o planșă de bord dotată cu instrumentar digital avansat și un ecran central impresionant de 12,9 inchi (opțional, disponibil și în varianta de 15 inchi).
Înnoire tactilă: Passat Variant spune adio volanului cu zone tactile, revenind la eleganța butoanelor fizice. De asemenea, selectorul transmisiei a găsit o nouă poziție pe coloana de direcție.
Forțe propulsive variate: Gama de motorizări este o sinfonie a performanțelor, cuprinzând unități diesel, benzină, benzină mild-hybrid și plug-in hybrid.
Renumitele propulsoare includ:
– Motor benzină mild-hybrid de 1,5 litri cu 150 CP
– Motor benzină de 2,0 litri, în variante de 204 CP și 265 CP (ultima cu tracțiune integrală)
– Motor diesel de 2,0 litri, disponibil în versiuni de 122, 150 și 193 CP (ultima cu tracțiune integrală standard)
– Plug-in hybrid cu motor benzină de 1,5 litri și motor electric, cu variante de 204 CP și 272 CP
Eficiență transmisă: Motorizările termice vor fi echipate standard cu o transmisie automată cu 7 trepte, în timp ce variantele plug-in hybrid vor beneficia de o cutie automată cu 6 trepte.
Energia viitorului: Versiunile plug-in hybrid dispun de o baterie cu capacitate netă de 19,7 kWh (10,6 kWh față de generația anterioară), asigurând o autonomie electrică maximă de aproape 100 de kilometri.
Încărcare rapidă și eficientă: Bateria poate fi alimentată atât la stațiile AC (cu o putere maximă de 11 kW), cât și la cele DC (cu o putere maximă de 50 kW).
Variații de lux: Patru nivele de echipare redefinesc standardele: Base, Business, Elegance și R-Line.
În cei 50 de ani de la debutul său, Passat a evoluat în peste 34 de milioane de unități, stabilind noi granițe pentru inovație și performanță în lumea automobilistică.